1402-09-19 13:11
202
0
87819
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان گلستان:

تلاش امپراتوری دروغ برای مهار ایران قوی است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ایران قدرت فرامنطقه‌ای در مناسبات جهانی است، گفت: تلاش امپراتوری دروغ برای مهار ایران قوی است.

شاهده میرعرب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» پیرامون حضور میدانی مردم در میادین انقلابی و ملی در ایام اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: با توجه به اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی، دشمن در تلاش برای مهار این قدرت فرامنطقه‌ای متوسل به جنگ ترکیبی و شناختی شد.

وی رویکرد رسانه‌های معاند را ممانعت از قدرتمند شدن ایران دانست و افزود: چرایی شروع این جنگ ترکیبی را باید در ابعاد مختلفی در راستای قوی‌تر شدن ایران جستجو کرد و که عامل عقده‌گشایی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با اشاره به حوادث سال گذشته در کشور و استان بیان کرد: اتفاقاتی که سال گذشته به بهانه مرگ یک بانوی جوان در کشور رقم خورد صرفاً یک اغتشاش خیابانی نبود بلکه پشت پرده آن برنامه‌های عمیق‌تری وجود داشت.

میرعرب گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را شروع کرد و همه امکانات خود را به میدان آورد تا با استفاده از این ظرفیت بتواند نقشه‌های خود را در قالب جنگ ترکیبی و شناختی پیاده کند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی و شناختی دیدیم که روایت‌سازی‌های دروغ و خبررسانی جعلی برای ایجاد اختلاف و اغتشاش در کشور از سوی رسانه‌های معاند ایجاد شد، افزود: با اخبار ساختگی و دروغین خواستند به اهداف خود برسند اما هر چه تلاش کردند نشد و بصیرت مردم بر امپراتوری دروغ غلبه کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه جنگ ترکیبی یک جنگ هشت‌گانه است، توضیح داد: جنگ ترکیبی در حقیقت تلفیقی از جنگ اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و شناختی است که با هدف بی‌ثبات‌سازی یک نظام و حکومت به کار گرفته می‌شود و دشمن با این راهبرد وارد میدان شد.

میرعرب گفت: وقتی ابعاد مختلفی از عملیات‌های روانی با یکدیگر تلفیق شوند منجر به فشار افکار عمومی می‌شود و ادراک مخاطب عمومی آماج هدف قرار می‌گیرد تا پس از فشار به ادراک مسئولان کشور منجر به تغییر محاسبات شود وقتی ذهن مسئولان و نخبگان به اسارت درآید، طبیعی است ذهن عامه مردم نیز به تسخیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با فهم این مناسبات برای فتنه‌انگیزی در کشور تلاش کردند، بیان کرد: همه هدف آنها این بود که مانع پیشرفت ایران قوی شوند بنابراین باید در جنگ شناختی همواره سواد رسانه خود را تقویت کنیم تا مرعوب نقشه‌های دشمن نشویم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ایران قدرت فرامنطقه‌ای در مناسبات جهانی است، گفت: تلاش امپراتوری دروغ برای مهار ایران قوی است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.